A Hajdú-Bihar Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány tisztelettel meghívja Önt a GINOP-5.1.9-17-2017-00004 számú, Álláskeresők és Fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása című projekt eredménykommunikációs rendezvényeire, melyek elsőként Hajdúszoboszlón és Püspökladányban lesznek megvalósítva:
4200 Hajdúszoboszló, Hősök tere 1. földszinti terem
4150 Püspökladány, Bajcsy-Zsilinszky u. 2/2. előadóterem
Kedves Célcsoporttagok!
Kedves Célcsoporttagok!
Hétfő - Csütörtök | 09:00 - 12:00 |
Telefonos ügyfélszolgálat | +36 30 297 2415 |
info@penzajovodhoz.hu |
Tekintettel arra, hogy az egyszeri kompenzációs támogatás nem a vállalkozóvá válással kapcsolatos segítségnyújtást vagy a támogatási kérelemben foglalt projekt végrehajtását célozza, hanem a koronavírus okozta veszélyhelyzet és az annak kapcsán elrendelt egyes intézkedések, korlátozások következtében veszélyeztetett önfoglalkoztatók fennmaradását hivatott elősegíteni, így a VVT-s támogatott vállalkozások igénybe vehetik azt.
A kompenzációt a vállalkozóknak bevételként kell nyilvántartani, azonban a kisadózók esetében a támogatás számításánál, kifizetésénél, valamint a fenntartási időszakra vonatkozó 1 millió forintos bevételi elvárásnál ezt az összeget nem veszi figyelembe bevételként a Kincstár.
Az önfoglalkoztatók kompenzációs támogatásának igénybevételéről a záró beszámolóban tudnak majd nyilatkozni az érintettek.
Az igénylés menete:
Epapír ügyintézés:
Bejelentkezés Ügyfélkapuval. (Ha nem egyéni vállalkozóként kéred a támogatást, hanem cégkapuval rendelkező szervezetként, akkor a bejelentkezést követően be kell pipálni ezt: cégkapuból küldve szeretnék epapírt benyújtani).
Témacsoport: Kormányhivatali ügyek
Ügytípus: Foglalkoztatási támogatások, közfoglalkoztatás és egyéb állami foglalkoztatási feladatok
Címzett: illetékes járási hivatal Foglalkoztatási Osztálya. Budapest esetében BFKH Kerületi Hivatal Foglalkoztatási Osztálya. Itt rá tudsz keresni a településre és kiadja, hogy pontosan melyikhez tartozik.
Tárgy: Önfoglalkoztató támogatás
Hétfő - Csütörtök 09:00 - 15:00
Telefonos ügyfélszolgálat +36 30 297 2415
E-mail info@penzajovodhoz.hu
Kedves Célcsoporttagok!
Tájékoztatásul jelezzük, hogy módosult a Kincstár GINOP-5.1.10-18 kódszámú „Álláskeresők vállalkozóvá válásának támogatása” című, valamint a GINOP-5.2.7-18 kódszámú „Fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása” című konstrukciók kapcsán kiadott 2/2019. (VIII.08.) számú GINOP Közleménye, valamint kiadásra került kettő további közlemény, amelyben rögzítésre került, hogy egyes régiókban, így az Észak - alföldi régióban is, a Kincstár felfüggeszti a támogatási kérelem benyújtás lehetőségét 2021. január 25-én 00:00 órától.
Kérjük, hogy lehetőleg mindenki nyújtsa be támogatási kérelmét, aki még esetleg azt nem tette meg.
A közlemények elérhetőek az alábbi oldalon: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/vallalkozova-valas-tamogatasa/4069/
Kedves Mentoráltak!
Kedves Célcsoporttagok!
Tájékoztatunk Titeket, hogy a GINOP 5.1.10-18 Álláskeresők vállalkozóvá válásának támogatása és a GINOP 5.2.7-18 Fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása című konstrukciókról szóló 2/2019. (VIII.08.) számú Tájékoztató Közlemény frissítésre került.
A dokumentumok a Magyar Államkincstár alábbi oldalán, és a PAJ oldalon a Hasznos infók alatt érhetőek el:
http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/vallalkozova-valas-tamogatasa/4069/
A MÁK Támogatási igénylése az alábbi felületen történik:
Hétfő - Csütörtök | 09:00 - 12:00 |
Telefonos ügyfélszolgálat | +36 30 464 6389 |
uzletitervinfo@penzajovodhoz.hu |
Cintia, Viber cím: Cintia Üzleti Tanácsadás | +36 30 166 6749 |
Dalma, Viber cím: Dalma Üzleti Tanácsadás | +36 30 166 6747 |
Melinda, Viber cím: Melinda Üzleti Tanácsadás | +36 30 166 6744 |
Bence, Viber cím: Bence Üzleti Tanácsadás | +36 30 464 6389 |
Hétfő - Csütörtök | 09:00 - 12:00 |
Telefonos ügyfélszolgálat | +36 30 884 4601 |
+36 30 158 9913 | |
+36 30 623 3684 | |
+36 30 172 0917 | |
+36 30 482 2217 | |
Hétfő - Csütörtök | 17:00 - 20:00 |
Telefonos ügyfélszolgálat | +36 30 145 3343 |
Személyes mentorálás ( Debrecen ) | |
Hétfő-Csütörtök | |
Előzetes időpont egyeztetés: +36307482198 | |
mentoralas@penzajovodhoz.hu |
Telefonos ügyfélszolgálat | +36 (1) 452 2903 |
Hétfő - Csütörtök | 08:00 - 16:30 |
Péntek | 08:00 - 14:00 |
ginop@allamkincstar.gov.hu |
A MÁK Támogatási igénylése az alábbi felületen történik:
Kedves Vállalkozók!
A veszélyhelyzet megszűnésével összefüggő átmeneti kormányrendeleti szabályokról szóló 284/2020. (VI. 17.) Korm. rendelet alapján az egyes továbbadott támogatások kihelyezésének részletes szabályairól szóló 187/2019. (VII. 30.) Korm. rendelet módosításra került.
Az ezzel kapcsolatos tájékoztató anyag a Kincstár honlapján is elérhető az alábbi oldalon: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/nem-lakossagi-ugyfelek/vallalkozova_valas_tamogatasa_ginop/3991/
Kedves megalakult Vállalkozók/Vállalkozások!
Mint arról korábban tájékoztattunk, a bevonást követő 12 hónapban, a kijelölt mentor minden hónapban megkeres telefonon, hogy egyéni telefonos konzultáció keretében lehetőséget kapj átbeszélni vállalkozásodat érintő, az elmúlt egy hónapban történt eseményekről. A mentorálási időszak 12 hónapja alatt 3 alkalommal kérünk majd meg, hogy személyes mentorálás kereti között is találkozzunk, amelyek alkalmával módunk van vállalkozásod működésének értékelésére, segítségnyújtásra személyes konzultáció keretében is. A személyes találkozók maxiumum 1 órát vesznek igénybe. A mentorszervezet a célcsoport tagok (induló vállalkozók) számára egyéni és csoportos mentorálás keretében nyújt szakmai támogató szolgáltatásokat.
A Korona vírus okozta időbeli csúszás miatt júniusban
kerülhet sor először személyes találkozóra, így a feltorlódott mentoráltak
létszáma miatt kérjük, hogy működj együtt velünk annak érdekében, hogy a Pénz a jövődhöz! konzorcium és közötted létrejött Támogatási szerződés 2.3 pontja alapján az első
személyes mentorlálás létrejöhessen.
2020. júniusban az alábbi napokra tudsz jelentkezni:
DEBRECEN
2020. június 15. 10.00-17.00 óráig
Debrecen, Pallagiút 7. Víztorony konferenciaterem https://doodle.com/poll/uhrg49t7metq7dep
SZOLNOK
2020. június 19. 10.00-17.00 óráig
https://doodle.com/poll/a4siu4by84689uns
2020. június 24. 10.00-17.00 óráig
Nyíregyháza, Váci Mihály u. 41. Inkubátorház (PRIMOM Alapítvány)
https://doodle.com/poll/9b4q8gz2pv5nezfk
HOGYAN FOG ALAKULNI A SZEMÉLYES MENTORÁLÁS A JÖVŐBEN?
Annak érdekében, hogy kiszámíthatóan tudd tervezni az
idődet, előre is jól tervezhető napokat jelölünk meg, amelynek értelmében:
Minden hónap első hétfő: Debrecen
Minden hónap második péntek: Szolnok
Minden hónap első hétfő: Nyíregyháza
Az időpont foglaló rendszert minden hónap első napján megküldjük, hogy lehetőséged legyen időben jelentkezni és tervezni.
Megköszönve szíves együttműködésed üdvözlettel:
Mentorok
Kedves Jelentkező!
A kurzuson való részvételhez szükséged lesz számítógépre, Webkamerára, Mikrofonra és megbízható internet hozzáférésre.
A kurzus indulása előtt 10 nappal zár le a
rendszer, ezután már nem tudsz lejelentkezni a kurzusról. A lezárást követő 1.
nap előkészítjük a papírjaidat és ezt követően e-mailben részletes
tájékoztatást küldünk a képzés pontos online elérhetőségéről és menetéről.
Valamint ebben az e-mailben fogod megkapni a felnőttképzési szerződéseket
(összesen 3 szerződést küldünk), amelyeket ki kell nyomtatnod 4-4-4 példányban,
és minden oldalon aláírnod KÉK színű tollal. Összesen 12 szerződést ajánlott,
elsőbbségi küldeményként kell visszapostáznod az alábbi címre:
Debreceni Campus Nonprofit Közhasznú Kft. 4028 Debrecen, Kassai út 26.
a borítékra pedig rá kell írni: “Pénz a
jövődhöz képzés” és a csoport számodat, amelyet a rendszerből tudsz
megnézni, C betűből és két- vagy háromjegyű számból áll.
A postázást követően a képzés online
felületén az erre a célra kialakított helyre fel kell töltened a küldemény
feladóvevényét, amelyet lefényképezhetsz vagy be is szkennelhetsz.
Képzést elkezdeni csak beérkezett, minden oldalon kék színű tollal aláírt
képzési szerződés megléte esetén lehet. Amennyiben a képzési
szerződés valamilyen okból nem érkezik meg időben, akkor a feladóvevény
feltöltése feljogosít a képzés elkezdésére. Azonban a képzés 5. napjára
mindenképpen meg kell érkeznie az aláírt szerződésnek, ellenkező esetben nem
folytathatod a képzést.
A képzés 106 tanórából áll, melyet
kizárólag online formában tudsz elvégezni. Az órarendben szereplő
időintervallumban végig gép előtt kell ülnöd és az oktató előadását hallgatni és
az oktató által kiadott feladatokat elvégezni.
A képzés három részből áll, melyek a
következőképpen alakulnak:
● Az első modul a Vállalkozási ismeretek 56
tanórából áll, 10% hiányzás a megengedett, tehát 5,6 tanóra. A modul
tesztírással zárul.
● A második modul a Kompetencia fejlesztés, ami 18 tanórás, itt összesen 1,8 tanóra hiányzás a megengedett és ugyancsak teszttel zárul.
● Végül az utolsó modul a Vállalkozás alapítása, ez 32 tanórás,
teszttel végződik és a megengedett hiányzás 3,2 tanóra.
Mivel az online rendszer folyamatosan
naplózza a jelenlétet és az órai aktivitást, amely ellenőrzésre kerül, így a
megengedett hiányzáson felül nem tudunk többet elfogadni! A jelenlét óránként
ellenőrzésre kerül. Akinek a hiányzása meghaladja az egyes modulok maximális
hiányzását, az nem folytathatja tovább a képzést!
Kedves Jelentkező!
A szükségletfelmérés és a képzési tanácsadás/támogatási szerződéskötés megvalósítása ezentúl online formában történik, amelyekről a fontosabb információkat összefoglaltuk.
Szükségletfelmérés tudnivalói:
· A szükségletfelméréshez elengedhetetlen, hogy rendelkezz olyan eszközzel, ahol működik a webkamera és mikrofon funkció. Kérjük, ezt a szükségletfelmérésed napja előtt mindenképpen ellenőrizd le!
· A szükségletfelmérés videóhíváson keresztül történik majd, amelynek menetéről részletes információkat a szükségletfelmérésed előtt küldünk.
· A szükségletfelmérés során két szakértő kollégánknak kell bemutatnod egy kötetlen beszélgetés keretében leendő vállalkozásod ötletét, akik ezt követően eldöntik, hogy az megfelel-e a pályázati elvárásoknak.
Képzési tanácsadás/TSZ kötés tudnivalói:
· Abban az esetben, ha megfeleltél, szintén egy videóhíváson keresztül a képzési tanácsadás következik. Ha az ötleted valamilyen okból kifolyólag nem támogatható, tartaléklistára kerülsz.
· A képzési tanácsadásra kérjük, készítsd elő a „Pénz a jövődhöz” honlapra feltöltött személyes irataidat (személyi igazolvány, lakcímkártya, TAJ-kártya, adókártya) és Hatósági Bizonyítványod/Ifjúsági Garancia Program Igazolásod.
· Az adataid leellenőrzését követően a támogatási szerződés megkötése következik, melyet e-mailben küldünk majd meg számodra, egy kitöltési útmutatóval.
· Végül a támogatási szerződésedet és az útmutatóban kért mellékleteket ajánlott, elsőbbségi küldeményként postai úton szükséges visszajuttatnod részünkre a következő címre:
Hajdú-Bihar Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány
4001 Debrecen Pf.: 271.
Kedves Ügyfeleink, kedves Üzleti Tervezők!
A feljelentkezés módja nem változott, ugyanúgy a PAJ rendszeren keresztül tudtok bejelentkezni. Természetesen csak az fog tudni feljelentkezni, aki a program folyamatában ebben a státuszban tart. Amint bejelentkeztél az adott időpontra, nincs más dolgod, mint előkészíteni a tervet és hívni az adott időpontban a tanácsadói napon általad kiválasztott tanácsadót az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
Cintia, Viber cím: Cintia Üzleti Tanácsadás Telefon: +36-30-166-6749
Dalma, Viber cím: Dalma Üzleti tanácsadás Telefon: +36-30-166-6747
Melinda, Viber cím: Melinda Üzleti Tanácsadás Telefon: +36-30-166-6744
Bence, Viber cím: Bence Üzleti Tanácsadás Telefon: +36-30-464 6389
Természetesen elsősorban az ingyenes online Viber applikáció
használatát javasoljuk. Mindenkinek jó munkát és sikeres tervezést kívánunk!
Kedves Jelentkezők!
A sikeres jelentkezések feldolgozása a jelentkezések sorrendjében
folyamatosan zajlik, többen kaptatok már ezzel kapcsolatosan értesítést is. A
jelentkezések ellenőrzésénél sajnos több hasonló hibát fedeztünk fel, így
szeretnénk felhívni figyelmeteket az alábbi típushibákra:
- a Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat Hatósági Bizonyítványa helyett
a Kérelem, az Álláskeresői kiskönyv vagy egyéb dokumentum került csatolásra
- a Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat Hatósági Bizonyítványa 60
napnál régebbi
- a csatolt dokumentum nem megfelelő kiterjesztésű (nem pdf) ezért
számunkra nem olvasható
- személyi igazolványnak csak az első oldala került benyújtásra
A hibás jelentkezéseket folyamatosan visszaküldjük javításra.
Kérjük, hogy javítást követően ismételten nyomjátok meg a Jelentkezés a
programba zöld gombot!!! mert csak ekkor kerül újra benyújtásra. Ezt
követően visszaigazolást is kaptok e-mailen a sikeres
jelentkezésről!
Tájékoztatunk, hogy 2019. szeptember 04-én, szerdán 12:00 órakor a GINOP-5.1.9-17 Álláskeresők és fiatalok vállalkozóvá válásának ösztönzése - képzés és mentorálás című pályázat az Észak – alföldi régióban elindul.
A programba történő újabb regisztrációra és azt követően a jelentkezésre a www.penzajovodhoz.hu oldalon nyílik lehetőség.
Jelentkezhet bárki, aki:
Jelentkezéskor .pdf–ben csatolandó dokumentumok:
Kötelező vállalás:
Mire figyelj!
Jelentkezési határidő 2020. október, vagy a forrás kimerüléséig
Hajdú-Bihar Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány